ATAG Q51C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG Q51C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A.Koevoets 13-07-2013
Geschreven voor: ATAG Q51C

Krachtige ketel, geluidsarm, mulitfunctioneel voor toepassing diverse doeleinden gelijktijdig, onderhoudsarm.

Scho3358 04-04-2013
Geschreven voor: ATAG Q51C

Start langzaam en geruisloos op.
Heeft een goede dosering t.o.z.van het gasverbruik
Binnenwerk geheel uit rvs
Degelijke afwerking

g de groot 28-03-2013
Geschreven voor: ATAG Q51C

Dit is mijn derde ataq. Heb niet veel klachten gehad in plm 25 jaar.
Ik kan niet vergelijken met anderen, die langer doen met hun ketels van andere merken, omdat je dan ook de woningen moet incalculeren.
Toch heb ik nu weer een ataq genomen op advies van de firma thieme.
Ik heb in de ergste kou problemen gekregen.
In eerste instantie werden de problemen verholpen, maar met de restrictie dat binnenkort door iemand van ataq zelf iets essentieels vervangen moest worden.
Is gebeurd.
Ik gelukkig, weer een warm huis.
Tot ik in dezelfde week ontdekte dat weer niet warm werd.
Bij nader onderzoek door mij bleek er een behoorlijke lekkage.
Thieme erbij, conclusie, heel nieuwe ketel.
Na onderhandeling: akkord.
Gelukkig in samenwerking met de ataq-man kreeg ik de volgende dag al een nieuwe ketel.
Weer gelukkig, heerlijke doorverwarmde avond.
Ho maar, de volgende dag alle radiatoren koud.
Thieme erbij, ataq man erbij. Conclusie: de computer was kaot.
Begrijpt u mijn argwaan. Ik heb Thieme gebeld en gevraagd of ik wel een nieuwe ketel had, omdat het mij onmogelijk bleek dat de ketel het een dagje doet en dan de computer vernieuwd moet worden.
Ik werd argwanend omdat op de rekening van Thieme alleen staat: vervanging ketel, ook niet het type.
Ik heb ook geen handleiding erbij gekregen, terwijl ik dat vroeger bij Laarman wel had.
Al met al heeft Thieme mij telefonisch verklaard dat hij voor 101% een nieuwe ketel had geplaatst.
Ik zeg niet, dat mij dit niet zou zijn overkomen bij een ketel van een ander merk, maar ik hoop nooit meer, tijdens bittere kou,zo'n week mee te maken.
En toch ben ik tevreden omdat men steeds weer onmiddellijk klaarstond en ik dus over service niets te klagen heb.
Succes in zaken
G. de Groot

jeanettevandoorn 17-03-2013
Geschreven voor: ATAG Q51C

wij hebben type Q30CC die is niet terug te vinden in het bestaande bestand. Wat al jammer is, we hebben cv-ketel pas 2 maanden. Erg grote kast....maar wel rustig! Gelukkig is er de ruimte voor, met wat aanpassingen.